Rekrutacja odbywa się poprzez system informatyczny „Rekrutacja PW”. Formularz rejestracyjny dostępny jest na stronie irk.pw.edu.pl
Limit miejsc: 20 osób
Minimalna liczba uczestników konieczna do uruchomienia edycji studiów: 16
Kandydaci na studia podyplomowe przyjmowani są w kolejności zgłoszeń zgodnie z profilem kandydata. W procesie rekrutacji prosimy o dołączenie listu motywacyjnego oraz krótkiej notatki o przebiegu kariery zawodowej oraz informacji o ukończonych dodatkowych kursach, szkoleniach z dziedziny informatyki i cyberbezpieczeństwa. Wymienione dwa dokumenty proszę dołączyć w systemie IRK. Decyzję o spełnieniu przez kandydata warunków przyjęcia i zakwalifikowaniu na studia podyplomowe podejmuje kierownik studiów podyplomowych. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszenia ale także kompetencje i doświadczenie. Studia skierowane są dla osób które chcą pogłębić tę tematykę.
W przypadku osób niebędących obywatelami polskimi, przyjęcie na studia podyplomowe następuje w drodze decyzji administracyjnej Rektora.
Rekrutacja na studia na edycję 2025/2026 trwa do 31.08.2025. W ciągu kilku dni powiadamiamy kandydata o zakwalifikowaniu bądź nie. Osoba o statusie przyjęty w IRK na studia podyplomowe staje się uczestnikiem studiów, jeżeli w wyznaczonym terminie:
- dostarczy do sekretariatu studiów wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe (wydrukowany z systemu informatycznego „Rekrutacja PW”) oraz kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych;
- potwierdzi własnoręcznym podpisem znajomość regulaminu studiów podyplomowych i zobowiązanie do stosowania się do niego;
- otrzyma od kierownika studiów podyplomowych potwierdzenie przyjęcia na studia, na adres e-mail podany we wniosku;
- podpisze „Umowę o warunkach odpłatności za studia podyplomowe w PW” i wniesie opłatę za studia, zgodnie z warunkami określonymi w tej umowie;
Cudzoziemcy ubiegający się o przyjęcie na studia zobowiązani są przedstawić certyfikat poświadczający znajomość języka polskiego co najmniej na poziomie biegłości językowej C1.
Rekrutacja na edycję 2025/2026: Kandydatów przyjętych na studia prosimy o złożenie wymaganych dokumentów w sekretariacie studiów do 19 września 2025, w godzinach 9.00-15.00. Niedostarczenie kompletu dokumentów w terminie oznacza rezygnację ze studiów.